639,632 Ft
1,600 €
- 17m²
- 3rd floor












Kiadó, azonnal költözhető, teljesen felszerelt privát irodák belső kertre néző kilátással
Modern, bútorozott irodákat kínálunk exkluzív üzleti környezetben, azonnali költözéssel. Az irodák privát használatúak, a bérleti díj a közös területeken található recepció, tárgyalók, konyha, lounge és mosdók használatát is tartalmazza.
Elérhető irodák:
331-es iroda – nettó 17 m², 1–4 fő részére
325-ös iroda – nettó 23 m², 1–5 fő részére
327-es iroda – nettó 32 m², 1–8 fő részére
Mindhárom iroda a belső kertre néz, természetes fénnyel és nyugodt környezettel.
Bérleti feltételek:
Határozatlan időre, 3 hónapos felmondási idővel
12+1 hónapos szerződés esetén +1 hónap díjmentesen
24+3 hónapos szerződés esetén +3 hónap díjmentesen
Bérleti díj:
331-es iroda: 1 600 EUR + ÁFA / hó
325-ös iroda: 1 750 EUR + ÁFA / hó
327-es iroda: 2 800 EUR + ÁFA / hó
Szolgáltatási díj: 50 EUR + ÁFA / munkaállomás / hó (rezsi, hűtés-fűtés, elektromosság, víz, légkondicionálás)
Parkolóhely bérelhető: dedikált 200 EUR + ÁFA / hó, rugalmas 160 EUR + ÁFA / hó
Kaució: 3 hónap
Telepítési díj: nincs
Felszereltség: Teljes bútorzat és azonnali használatra kész infrastruktúra, Légkondicionálás, gyors internet. Tárgyalók, közösségi terek, konyha és recepció használata. Biztonságos, professzionális irodai környezet.
Az épületkomplexum az amerikai LEED minősítési rendszer GOLD fokozatát pályázza meg: többek között az épületben tervezett esővíz hasznosítás, az elektromos autó-töltők, a zöldtetők, a hőszivattyús hűtés-fűtési rendszer, valamint a beépített anyagok újrahasznosított tartalmának magas aránya járult hozzá az elismerés megszerzéséhez.
Centerünk előnyei:
Prémium gasztro kínálat az épületben: kávézó, fine dining étterem, skybar, bankfiók, élelmiszerüzlet, stb.
Szolgáltatások az épület közelében: kávézók, éttermek, ruhatisztító, virágüzlet, szépségszalon, stb.
A hotel szolgáltatásainak közvetlen közelsége és használata: rendezvény- és tárgyalótermek, bérelhető szobák, akár irodai használatra is.
Tömegközlekedés: Villamosok (4, 6, 17, 19, 41), Metró: M2, Buszok: 91, 191, 291
Ideális választás kis- és középvállalkozások, startupok, vagy céges csapatok számára, akik prémium környezetben szeretnének dolgozni.
Elérhető irodák:
331-es iroda – nettó 17 m², 1–4 fő részére
325-ös iroda – nettó 23 m², 1–5 fő részére
327-es iroda – nettó 32 m², 1–8 fő részére
Mindhárom iroda a belső kertre néz, természetes fénnyel és nyugodt környezettel.
Bérleti feltételek:
Határozatlan időre, 3 hónapos felmondási idővel
12+1 hónapos szerződés esetén +1 hónap díjmentesen
24+3 hónapos szerződés esetén +3 hónap díjmentesen
Bérleti díj:
331-es iroda: 1 600 EUR + ÁFA / hó
325-ös iroda: 1 750 EUR + ÁFA / hó
327-es iroda: 2 800 EUR + ÁFA / hó
Szolgáltatási díj: 50 EUR + ÁFA / munkaállomás / hó (rezsi, hűtés-fűtés, elektromosság, víz, légkondicionálás)
Parkolóhely bérelhető: dedikált 200 EUR + ÁFA / hó, rugalmas 160 EUR + ÁFA / hó
Kaució: 3 hónap
Telepítési díj: nincs
Felszereltség: Teljes bútorzat és azonnali használatra kész infrastruktúra, Légkondicionálás, gyors internet. Tárgyalók, közösségi terek, konyha és recepció használata. Biztonságos, professzionális irodai környezet.
Az épületkomplexum az amerikai LEED minősítési rendszer GOLD fokozatát pályázza meg: többek között az épületben tervezett esővíz hasznosítás, az elektromos autó-töltők, a zöldtetők, a hőszivattyús hűtés-fűtési rendszer, valamint a beépített anyagok újrahasznosított tartalmának magas aránya járult hozzá az elismerés megszerzéséhez.
Centerünk előnyei:
Prémium gasztro kínálat az épületben: kávézó, fine dining étterem, skybar, bankfiók, élelmiszerüzlet, stb.
Szolgáltatások az épület közelében: kávézók, éttermek, ruhatisztító, virágüzlet, szépségszalon, stb.
A hotel szolgáltatásainak közvetlen közelsége és használata: rendezvény- és tárgyalótermek, bérelhető szobák, akár irodai használatra is.
Tömegközlekedés: Villamosok (4, 6, 17, 19, 41), Metró: M2, Buszok: 91, 191, 291
Ideális választás kis- és középvállalkozások, startupok, vagy céges csapatok számára, akik prémium környezetben szeretnének dolgozni.
Registration Number
UZ018802
Property Details
Sales
for rent
Legal Status
used
Character
commercial
Type of Business Property
part of building
Construction Method
brick
Net Size
17 m²
Size of Terrace / Balcony
10 m²
Above-Ground Net Size
17 m²
Heating
central heating
Ceiling Height
275 cm
Condition
Excellent
Condition of Facade
Excellent
Condition of Staircase
Excellent
Year of Construction
2024
Furnished
yes
Common Costs
80000
Water
Available
Electricity
Available
Sewer
Available
Elevator
available
Distance to Waterfront
500 meters
Possible Functions
office, office and warehouse, showroom, educational center
Visibility
Located on a side street
Accessibility
Entrance from side street
Utilization
vacant

Liber Róbert Ferenc
Credit Expert